تفاوت خمیرگیر و میکسر صنعتی
نوشته شده توسط : آوا امینی

همانطور که می دانید تاپینگ صنعتی در دو گروه تاپینگ سرد و گرم تولید و عرضه می شود. تاپینگ های سرد در واقع یکی از انواع دستگاه های برودتی و سرمایشی هستند که در گروه یخچال های صنعتی قرار دارند، تاپینگ سرد یخچال یا فریزری است که به صورت ویترینی ساخته شده و از آن می توان به جهت قرار دادن انواع مواد خوراکی در معرض دید مشتریان استفاده کرد.

راهنمای خرید تاپینگ صنعتی

به عنوان مثال برای راهنمای خرید تاپینگ صنعتی می توان در مغازه های آبمیوه و بستنی فروشی، لبنیاتی و کافی شاپ ها به جهت قرار دادن و دسته بندی انواع طعم های بستنی استفاده کرد. با قرار دادن بستنی در لگن تاپینگ های تاپینگ بستنی آب نشده و مشتری می تواند به راحتی طعم دلخواه خود را انتخاب کند. در واقع از انواع یخچال تاپینگ و همینطور انواع تاپینگ کیک می توان در بستنی فروشی ها و قنادی ها به منظور نگه داری انواع کیک، شیرینی، دسر و بستنی استفاده کرد.

نکات مهم برای خرید تاپینگ صنعتی

از جمله مهم ترین نکاتی که برای خرید انواع تاپینگ صنعتی باید به آن توجه داشته باشید در ذیل آورده شده است:

  • جنس بن ماری

توجه داشته باشید که لگن ها یا بن ماری های دستگاه حتما باید از جنس استیل ساخته شده و قابلیت شستشو داشته باشند تا شما بتوانید در پایان روز کاری آن ها را به خوبی شسته و تمیز نمایید.

  • تعداد لگن ها

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید تاپینگ صنعتی به آن توجه داشته باشید ظرفیت و تعداد لگن های بن ماری دستگاه می باشد. همانطور که می دانید این دستگاه با ظرفیت ها و تعداد بن ماری های متفاوتی ساخته می شود بهتر است با توجه به کسب و کار و تعداد مشتریان خود اقدام به خرید نمایید.

برای خرید سبزی خرد کن صنعتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدهیم که سبزی خردکن چه مارکی خوبه؟ بهتر است به نکاتی مهم بپردازیم که لازم است در زمان خرید انواع مارک سبزی خردکن و مدل های مختلف این محصول به آن توجه داشته باشید.

  1. ظرفیت دستگاه

قطعا برای مصارف صنعتی، خرید سبزی خردکن صنعتی توصیه می شود. اگر قصد دارید از این محصول کسب درآمد کنید باید توجه داشته باشید که حجم کاری و نیاز شما به سبزی خرد شده در طول روز چه میزان می باشد. در واقع سبزی خردکن های صنعتی با توجه به میزان حجم کاری و مقداری که میتوانند در هر ساعت خرد کنند به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

  1. میزان لرزش و صدای دستگاه

از دیگر نکات مهمی که لازم است حین خرید دستگاه سبزی خرد کن صنعتی به آن توجه داشته باشید عدم لرزش و سر و صدای دستگاه است. برخی از سبزی خردکن ها در زمان کار صدای بلندی دارند یا دچار لرزش و جابه جایی می شوند، البته صدای سبزی خرد کن بستگی به نوع موتور خواهد داشت. در بسیاری از دستگاه های سبزی خردکن در بخش موتور الیاف مخصوصی استفاده شده است تا جلوی شنیده شدن صدای ناهنجار دستگاه گرفته شود.

  1. ابعاد دستگاه

لازم است تا با توجه به ظرفیت آشپزخانه ی خود اقدام به خرید این دستگاه نمایید، چنانچه آشپزخانه ی کوچکی دارید باید از سبزی خردکن های سطلی با ابعاد کوچکتر استفاده نمایید و در صورت داشتن فضای کافی میتوانید اقدام به خرید انواع سبزی خردکن های بشقابی نمایید.

کباب پز ایستاده بخرم یا خوابیده؟

نحوه ساخت کباب پز ایستاده به گونه ای است که فاصله ی سیخ ها نسبت به شعله به گونه ای تعبیه شده که گوشت ها به صورت کامل مغز پخت شده و نسوزد. در واقع کباب پز ایستاده یا مبله همانطور که از نامش مشخص است به صورت پایه دار و ایستاده طراحی شده و به نوعی است که سیخ ها به صورت افقی در داخل دستگاه قرار می گیرند.

از جمله مهمترین ویژگی های کباب پز ایستاده ظرفیت بالای آماده سازی کباب در سریع ترین زمان می باشد، کباب ها در این دستگاه پختی یکنواخت داشته و کاملا مغز پخت خواهند شد از دیگر ویژگی های مهم کباب پز ایستاده این است که روغن و چربی کباب ها از سیخ های بالایی بر روی سیخ های پایین تر ریخته و همین امر باعث میشود کباب ها کاملا آبدار شوند. کباب پز ایستاده موتوردار مناسب برای آشپزخانه های صنعتی می باشد.

اصلی ترین تفاوت میکسر و خمیر گیر

یکی از مهمترین تفاوت میکسر و خمیرگیر در چیست؟ در این است که مخزن میکسرها در زمان کار چرخش دارند و این دلیل باعث میشود خمیر کاملا یکدست شده و مواد مایع نیز به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند اما خمیرگیر به صورت ثابت بوده و تنها تیغه یا پاروی آن می چرخد.

از دیگر تفاوت های میکسر و خمیرگیر این است که قیمت میکسر در مقایسه با خمیر گیر بیشتر است و برای خرید میکسر یا همزن صنعتی باید هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید. میکسر قنادی اسپیرال یکی از پرکاربردترین انواع میکسرهای صنعتی هستند. به دلیل اینکه پاروهای اسپیرال به صورت مارپیچ می چرخند این میکسرها با نام اسپیرال شناخته می شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: